jueves, 8 de abril de 2010

Sant Tornemi!!!

Després d'unes BONES Vacances que s'han fet curtes, aquesta setamana tornem a assajar el divendres i el dissabte per poder preparar l'actuació a les Festes de Primavera!

Per anar escalfant motors us deixo un fragment del diàleg que tenen les gitanes en el ball de Les Gitanes de Reus i així les que balleu aquest ball anireu fent memòria, recordeu sempre és bo saber tots els papers, mai se sap que pot passar!!!

«Dels festejos a les fosques,
creieu-me, no us en fieu,
que a les fosques, a les fosques,
a les fosques, no s’hi veu.

El meu home no currela,
vull dir que no vol treballar,
es passa el sant dia a casa
i només pensa amb el “nyacanyà”.

Com que tu sempre el provoques
amb el teu cos agraciat,
tens un bon cul i mamelles
i fas de molt bon mirar.

Tu tens cara de pomes agres
i taronges sense suc.
El dia que tu vas néixer
va néixer el nostre ruc.»


3 comentarios:

  1. Oh Oh Oh!!!
    Això m'agrada!!!
    Em porta grans records de quan el ballàvem nosaltres...
    A més justament heu escrit els trossos que sé de memòria, ja que jo recitava un d'ells...:

    El meu home no correla, vull dir que no vol treballar, i es passa tot el dia a casa i no més pensa en nyacanyà

    Tot i que en realitat l'Eulàlia no em deixava dir aquesta última paraula, m'ho va ensenyar canviant-ho una mica... Devia pensar que érem massa petits per aquestes coses... jeje
    Bufff que en fa de temps d'això...
    Gran grup teníem aleshores.
    Petons
    Gemma

    ResponderEliminar
  2. Hola,

    Ja veig que hi ha molta feina feta. Ara cal que moguem el cos i ballem, ballem i ballem...
    Que moure el cos és moure el cor!
    Moltes felicitats per les noves eines informàtiques.

    Albert

    ResponderEliminar
  3. m'encanta que el blog tingui vida, gracies Marc!!
    Una abraçada guapíssim

    Eli

    ResponderEliminar